Новий виток розвитку національного інституту раку
Рекламне агентство АСПІРИН Адвертайзінг з липня розпочало комплексну співпрацю з Національним Інститутом раку – найбільшою науково-практичною медичною установою країни. Агентству було поставлено задачу на повний ребрендінг, розробку нового позиціонування, PR-супровід Інституту.
В результаті було розроблено новий логотип у сучасному світовому форматі онкологічних закладів: легкий до сприйняття, соціальний за суттю, без зв’язку із важкими образами, які, зазвичай, супроводжують у суспільстві тему онкології. Ідентифікатори, що лягли в основу брендбуку, передають сутність роботи онкологів – науковців, діагностів, хірургів – непроста щоденна боротьба із складними викликами, яка призводить до невеликих, але постійних та важливих перемог.
Розроблене позиціонування – відродження національної медицини. Національному Інституту раку – понад 100 років. Він акумулював потужний науковий та практичний досвід. Онкологія – це фронтальна лінія вітчизняної медицини, тому на цій лінії – провідні фахівці. І в процесі медичної реформи та реформування медицини її відродження має отримати імпульс саме від потужних установ на кшталт Національного Інституту раку.
Рекламне агентство АСПІРИН Адвертайзінг працювала у тісному контакті з робочою групою, яка складалася з директора Інституту Олени Олександрівни Колесник, головного лікаря Андрія Безносенка, провідного хірурга Олександра Стаховського. Окрема подяка цим людям за високий професіоналізм, розуміння маркетингу та адекватності у комунікації.
-
Національний інститут раку - Розробка креативу
Креатив та дизайн
Креатив, дизайн
-
Національний інститут раку - Розробка логотипу, Розробка брендбуку
логотипи і стилістика
Логотип, Брендбук
-
Національний інститут раку - Відео
відео
Відео
-
Національний інститут раку - комплексне ведення соціальної сторінки
Digital
SMM