Новий виток розвитку національного інституту раку

+ 38 (094) 831 07 73

+ 38 (044) 201 14 37

+ 38 (097) 667 78 48

ua

Новий виток розвитку національного інституту раку

 

Новий виток розвитку національного інституту ракуНовий виток розвитку національного інституту ракуНовий виток розвитку національного інституту ракуРекламне агентство АСПІРИН Адвертайзінг з липня розпочало комплексну співпрацю з Національним Інститутом раку – найбільшою науково-практичною медичною установою країни. Агентству було поставлено задачу на повний ребрендінг, розробку нового позиціонування, PR-супровід Інституту.

В результаті було розроблено новий логотип у сучасному світовому форматі онкологічних закладів: легкий до сприйняття, соціальний за суттю, без зв’язку із важкими образами, які, зазвичай, супроводжують у суспільстві тему онкології. Ідентифікатори, що лягли в основу брендбуку, передають сутність роботи онкологів – науковців, діагностів, хірургів – непроста щоденна боротьба із складними викликами, яка призводить до невеликих, але постійних та важливих перемог.

Розроблене позиціонування – відродження національної медицини. Національному Інституту раку – понад 100 років. Він акумулював потужний науковий та практичний досвід. Онкологія – це фронтальна лінія вітчизняної медицини, тому на цій лінії – провідні фахівці. І в процесі медичної реформи та реформування медицини її відродження має отримати імпульс саме від потужних установ на кшталт Національного Інституту раку.

Рекламне агентство АСПІРИН Адвертайзінг працювала у тісному контакті з робочою групою, яка складалася з директора Інституту Олени Олександрівни Колесник, головного лікаря Андрія Безносенка, провідного хірурга Олександра Стаховського. Окрема подяка цим людям за високий професіоналізм, розуміння маркетингу та адекватності у комунікації.