+ 38 (094) 831 07 73

+ 38 (044) 201 14 37

ua

Новий виток розвитку національного інституту раку

Новий виток розвитку національного інституту раку

 

Новий виток розвитку національного інституту ракуНовий виток розвитку національного інституту ракуНовий виток розвитку національного інституту ракуРекламне агентство АСПІРИН Адвертайзінг з липня розпочало комплексну співпрацю з Національним Інститутом раку – найбільшою науково-практичною медичною установою країни. Агентству було поставлено задачу на повний ребрендінг, розробку нового позиціонування, PR-супровід Інституту.

В результаті було розроблено новий логотип у сучасному світовому форматі онкологічних закладів: легкий до сприйняття, соціальний за суттю, без зв’язку із важкими образами, які, зазвичай, супроводжують у суспільстві тему онкології. Ідентифікатори, що лягли в основу брендбуку, передають сутність роботи онкологів – науковців, діагностів, хірургів – непроста щоденна боротьба із складними викликами, яка призводить до невеликих, але постійних та важливих перемог.

Розроблене позиціонування – відродження національної медицини. Національному Інституту раку – понад 100 років. Він акумулював потужний науковий та практичний досвід. Онкологія – це фронтальна лінія вітчизняної медицини, тому на цій лінії – провідні фахівці. І в процесі медичної реформи та реформування медицини її відродження має отримати імпульс саме від потужних установ на кшталт Національного Інституту раку.

Рекламне агентство АСПІРИН Адвертайзінг працювала у тісному контакті з робочою групою, яка складалася з директора Інституту Олени Олександрівни Колесник, головного лікаря Андрія Безносенка, провідного хірурга Олександра Стаховського. Окрема подяка цим людям за високий професіоналізм, розуміння маркетингу та адекватності у комунікації.